Cardio

Az immunrendszer működését elősegítő gyógygombák kedvező hatással vannak a szív és érrendszeri, keringési betegségekre is. Ezen betegségek rizikó faktorai az helytelen táplálás, túlsúly vagy elhízás, kevés mozgás, következményei a cukorbetegség, magas vérnyomás, emelkedett vérzsírszint és az érelmeszesedés.

Legalábbis emberben. Míg kutyák, macskák esetében is gyakori a magas vérnyomás, és a cukorbetegség, a vér koleszterinszintjének vagy zsírsav tartalmának korántsem tulajdonítunk olyan jelentőséget, mint emberben.

A perzisztáló koleszterinszint emelkedés inkább következménye mint kiváltója bizonyos bántalmaknak kutyán.

Ma Magyarországon és az egész fejlett nyugati világban a kutyák 1-4%-a különböző súlyosságú cukorbetegséggel él, legfeljebb még nem is felderített állapotban, de közel 1% élete végéig mindennapos inzulin injekcióra állított/kárhoztatott kutyát érint ez a betegség.

Ez a betegség ma a nem gyógyítható betegségek kőrébe tartozik hivatalosan, s elég gyakran kell a vérszinteket ellenőrizni a rendszeres inzulin injekciókon túlmenően. Ennyi szuri/böki még a diabéteszes a kutyát is kihozza a sodrából, pedig ok általában melankolikus, sokat alvó típusú kutyák, mivelhogy ez is a betegség egyik tünete.

Akinek feltűnik, hogy kutyája sok vizet iszik és sokat pisil ezt megemlíti állatorvosának jó eséllyel végeznek olyan vérvizsgálatot a kutyán ami kideríti a cukorbetegség jelenlétét még akkor is, ha éppen abban a pillanatban nem emelkedett a vércukorszint.

Praxisunkban a cukorbeteg kutyák kezelését 3 lábú székhez tudnám hasonlítani, ahol a megfelelő diéta, a testmozgás és a gyógygomba keverékek etetése amire támaszkodva sok sok türelemmel eljuthatunk újra olyan vércukorszintekhez ami feleslegessé teheti akár a már megkezdett inzulinterápia folytatását is. Természetesen ezt nem lehet ígérni vagy látni előre. Ez a szerzett ún. 2-es típusú cukorbetegségre igaz csak, mivel a diabétesznek is több fajtája ismeretes, van ahol erre nincs remény.

Olyan szempontból kissé becsapós lehet ez az elnevezés, hogy bizonyos pl. veleszületett szívhibák, ritmuszavarok, billentyű záródási elégtelenség okozta szívzörejek egyszóval a szervi hibák gyógyításában általában nem erre a készítményre van elsősorban szükségünk. Sokkal inkább segítségünkre lehet a

• Cukorbetegség
  • Krónikus gyulladások esetén.
  • Magas vérnyomásos esetek
  • Vírusfertőzések leküzdésében
  • Máj vagy vese vérparaméterek kedvezőtlen változása esetén
  • Leukémiák kiegészítő kezelése és félve írom, de pl.: a
  • Cushing kór – bizonyos hormonzavarok kiegészítő terápiájaként mint pl.: a kutyákon gyakori Cushing kór – helye lehet.
    Az Ön kosara
    Az Ön kosara üres.Vissza a webáruházba
      Szállítási díj kiszámítása
      Cardio 200 ml

20% kedvezmény

2 db 200 ml-es termék vásárlása esetén

Kérjük, olvassa el nyilatkozatainkat weboldalun további használatához!